Night City w Cyberpunk 2077 zostało w pełni stworzone ręcznie, nie ma w nim żadnych proceduralnie generowanych elementów - wyjawił w rozmowie z francuskim jeuxactu.com Maciej Pietras, główny projektant przerywników filmowych.
-
W grze będziecie mogli wejść do wielu budynków, wiedząc, że wszystko zostało ustawione ręcznie. Wierzymy, że jakość jest najważniejsza i idzie ona w parze z ręcznie przygotowywanymi elementami, toteż nic nie jest generowane proceduralnie w naszym świecie. W ten sposób Night City będzie ogromnym miejscem do zwiedzania, dzięki swej wertykalności.
Warto przypomnieć, że świat gry będzie ogromny, ale trudno go porównać z
Wiedźminem 3, gdyż w budynkach będzie wiele pięter do eksploracji.
Wydarzenia w
Cyberpunk 2077 będziemy obserwować z perspektywy pierwszej osoby, ale
"w kluczowych momentach w grze zobaczymy postać w pełni, zwłaszcza w przerywnikach filmowych". Nie ma więc obaw, że nigdy nie zobaczymy, jak właściwie się prezentuje nasz bohater.
Na pytanie o datę premiery Pietras odpowiedział, że gra ukaże się, kiedy będzie gotowa.
Źródło:
Małgorzata Trzyna - gram.pl
|
Klemens
|
2019-01-15 07:30:03
|
|